Upptagen

Som det ser ut nu kommer jag antingen gå i skolan eller jobba varje dag fram tills andra veckan i april, gött äre! Denna helgen ska jag ha halvårsmys med min fina pojke på fredag, sen jobba på lördag och söndag. Jag längtar faktiskt, älskar min Simon och älskar mitt jobb, det kan helt enkelt inte bli bättre. Trots att jag inte har någon ledig tid, rör det mig inte i ryggen. :)

Snart slutar jag, då ska jag förhoppmimgsvis sola, sen imorgon är det bara apun som skall klaras av. Sen är det helghelghelg! Åt förresten den andra nya B&Jn förut, den var också god, massa choklad igen! 

Saknar förresten redan min systrar, dem sitter på planet mot Frankrike, utan mig.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0