Tack!

Jag vill börja med att tacka alla för igår, presenterna var otroligt fina och jag uppskattade verkligen allt. Betydde mycket att ni ens kom och var här för att fira bara mig. :) Nu är det bara två dagar kvar tills det smäller på riktigt, idag är det trots allt bara min "lill-födelsedag", jag har alltså namnsdag. För er som inte vet, har jag haft en ganska stressig vecka, jobb och skola 5 dagar, fritid noll dagar. Det är väl så det är när man börjar närma sig 18 I guess. Nu ska jag trots allt inte till jobbet på jättelänge, börjar inte förens fyra imorgon. ;)

Nu ska jag försöka sova, men innan dess vill jag bara säga en sak. Återigen stort tack, mina nära och kära ni är underbara och jag älskar er! Imorgon ska jag ha på mig mina nya underkläder och armband, på tisdag ska jag idrotta i mina nya träningskläder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0