Day of joy

Egenligen hade jag tänkt att vara supereffektiv idag, men på grund av ett glatt besked blev jag alldeles för uppstissig och okoncentrerad. Istället planerar jag om min essä, min pjäs och min uppsatts om arbetsmiljö tills ikväll. Det gäller verkligen att se till så det blir gjort innan jag entrar sängen runt tre inatt när det är klart. :) Nu kan jag inte annat än att tänka på min underbara helg som strax tar plats, sen är jag änna lite uppspelt inför nästa onsdag med. :)

Får hoppas att Högskolans pasta carbonara lugnar ner mig lite, så att jag åtminstonde kan gå normalt. :)

Förresten, igår när jag tänkte vara gullig och köpa en söt ros till min älskling, kommer han och totaläger mig med tio stycken.. Himlasötis! :)<3


Fick bli repeat på den här bilden, bara för att jag tycker om både den och honom himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0