I'm back!

Hay, en snabb update på vad som hänt och vad som hända skall. Vi spenderade förra veckan på Öland, det blev den årliga traditionella semestern som hela familjen joinar. Detta året fick min lilla My äntligen sällskapa mig i husvagnen. Utan henne hade det inte blivit någon vidare vecka. Nu kan man säga att vi har nya kontakter lite här och var, bland annat i Norrköping och Schweiz. :) Vi kom hem i söndags och sen dess har jag sovit hos Elin, igår blev det även några timmar på jobbet i Borås. 

Nu sitter jag och väntar på Elin och Camilla, Elin kommer mest för sällskapets skull och Camilla skall slinga mitt hår. Därefter beger vi oss ner mot Elin där vi kör all in för grillkväll med alla vi älskar. I veckan var det planerat att jag och Anna skulle spendera veckan på Kinnekulle Raceweek, men det är nu inställt och ganska mycket förstört resten av vår vecka..

Lev livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0