thai.

Har försökt köra en recover med pizza och MER efter gårdagens utgång. Det gick sådär, jag är fortfarande ganska trött. Har i alla fall kommit hem nu, Jocke sover, så jag tänkte hoppa in i duschen en stund. Ikväll drar vi oss mot Bollebygd för att grilla hos Rickard, känner att det behövs en lugn kväll trots allt. Hur i helvete överlevde jag Peace and love liksom?!

Glömde säga att jag och My var barnvakter i Göteborg i förrgår, vi käkade thai och hade det allmänt bra. Det taskiga var att jag knappt ätit på hela dagen, för att vi skulle gå till mitt favvoställe och käka. Men när vi letat igenom halva Göteborg och till och med tagit hjälp av GPS:en i mobilen, så har äckelstället semesterstängt tills den 8 augusti. Inte LIITE surt, det slutade med micro-thai och Pringles från Hemköp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0