min finepix är här!

En fågel viskade precis att min kamera äntligen har anlänt, därför drar jag nu på mig partykläderna och väntar på min taxi som skall ta mig till posten och kameran! Därefter åker jag och mina goda vän Elin till Göteborg för att hämta lilla Zoey som behöver barnvakt ikväll. Utöver detta planerar jag ett inköp av choklad, jag blev himla sugen på det nu när jag brände kycklingen en aning. En bekännelse nu när vi ändå pratar om mat, är att jag har blivit galet förälskad i rödlök, det finns inget bättre än nystekt rödlök. Nu är det mycket möjligt att jag lät som en av mongoliets befolkning, men jag är fullt normal, bara lite lyckligare än igår. (:

Imorgon kööööööööööör vi, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0