hemma?

Pga mammsi och pappsi är Emelie ensam hemma, vilket betyder att jag måste stanna hemma ikväll. Det är nog första gången jag sover hemma sedan, ah, någon gång innan Öland? Direkt när jag kom hem flyttade jag ner till Elin och sedan dess har jag liksom inte orkat titta in här hemma. Imorgon är det mycket troligt att jag sover hemma även då, detta mest för att jag vet att jag inte kommer vara hemma på lördag. Det kan i och för sig vara bra att stanna hemma imorgon, då jag spännt väntar på min lilla postavi som skall berätta att min kamera har kommit. Jag har liksom bestämt att den måste komma senast imorgon, då det är poolparty på lördag. Känner lite press för postens skull och hoppas på det bästa helt enkelt.

Btw, kollade igenom youtube förut, det är inte lite man saknar p&l när man kollar på alla filmer som redan finns uppe. Biljetten till nästa års happening lär infinna sig i mitt liv snarast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0