Sur

Sitter med arbetsmiljön så här 2 timmar innan det skall vara inskickat, känner mig så där halvt bra. Igår kändes det mycket bättre, då jag utnyttjade min dag till fullo. Ställde klockan och begav mig till Borås för att simma 40 längder med Bea. Därefter tog jag bussen mot Göteborg och Anna, vi skulle på krafttag och pumpa ut min allra sista energi. Gud, det gör jag aldrig igen, idag känner min rumpa av med än den borde. Även framsida lår är stekta och jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig till. Förmodligen vila och sova ifrån läxorna!

Till råga på allt, bara för jag och Anna hade världens mest lyckade dag igår, kommer vi till en bil som har haft inbrott. Skitkul med en krossad ruta och Emelies försvunna gymväska... Fyfan för er!

Kommentarer
Postat av: My

meeen whaaat ? vilka jävla idioter.

2011-01-17 @ 21:55:54
URL: http://myjozefina.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0