Sjukiis

Förlåt för mitt lilla uppehåll, har varit galet upptagen och hamnat i sängen varje dag så fort jag kommit hem. I torsdags gick jag i skolan till 14, sen åkte jag direkt till jobbet och slutade inte förens 21:45. Ganska påfrestande dag, då jag redan var sjuk, just därför hamnade jag i sängen direkt. Igår var det första apu-dagen, jag hamnade på ICA på Hulta med Jeffie. Det sög rent ut sagt, mest för att jag mådde riktigt jävla dåligt hela dagen. Min rygg är riktigt dålig nu, känner mig som en kärring, trots att jag bara halkat på isen? I alla fall hoppas jag att det blir bättre på apu:n, annars får vi väl se om jag byter, eller lider i 2 veckor..

När jag kom hem blev det soffan, pappa gissar på att jag har lunginflammation, Emelie gissar på bihåleinflammation, jag gissar på förkylning. Hur som helst får jag nog uppsöka vårdcentralen om det inte går över. Idag hade jag många planer, dock blir det till att vila hemma, inte fullt lika underhållande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0