ONEPIECE BABY

Har vaknat upp hos Elin, blev inte mycket till sömn, dock hann jag i alla fall stänga ögonen. Känner att vi har städat ganska bra ändå, relativt tidigt är vi klara med. Ni sitter jag i min OnePiece och bara myser tills jag sätter mig på bussen till jobbet. Jessica väckte mig imorse och ville att jag skulle börja tidigare, kände att jag inte kunde erbjuda mer än 1 ½ timme tidigare. Så istället för fyra börjar jag nu halv 3 och sen stänger jag med Jennifer. Hoppades på att systrarna skulle vilja ha myskväll idag, men fick ingen vidare lycklig respons. Hoppas dem ändrar sig till jag kommer hem!
Hade förresten en bra kväll igår, tack bästis!

Ska slänga i mig lite frukost, sen blir det nedvarvning till film. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0