Nosen

Myser i min kärlek, den åkte på direkt efter att jag duschat och smort in mig med Body Shops Passionsfrukt Body butter. Hade egentligen en jättebra eftermiddag, åt till och med en half baked med mina nya bebis-skedar! Dock är det den irriterande förkylningen som stör mig, jag kommer vara helt illröd under näsan om det ska fortsätta så här! Skippade simningen idag med, alla övergav mig så jag får helt enkelt skjuta upp det ännu mer. Imorgon innan skolan orkar jag inte, efter skolan ska jag till Svenljunga, så då hinner jag inte heller.

Nu lagar pappa mat, ska bli underbart att titta på halv 8 hos mig och slänga i mig lite kyckling, ost och bacon. <3  Innan dess ska jag hämta mintelefon, känner mig helt naken, rädd och exposed... :(

Förresten så hade jag min sovkompis Zoey inatt med, hon låg bredvid min kudde och andades i min panna tills det blev en liten fuktfläck där. Sen knorrade hon precis vid mitt öra, gullis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0