Insane

Imorgon ställer jag klockan, jag skall utnyttja min dag så in i bänkens bra! Tänkte om klockan ringer runt 10 så hinner jag byta om och så innan jag drar. Beger mig på en 6 km promenad mot bussen runt halv 11, därefter simning på obestämd tid med Bea. Dock skall vi ta bussen hem vid tjugo i tre, så man kan ju gissa sig till att vi simmar däremellan. ;)

I värsta fall blir det samma promenad hem, om jag nu inte lyckas kontakta systern så hon plockar upp mig. Väl hemma ska min gran kastas ut, eller iaf de stackars pinnar som står nakna kvar. Sen avslutas kvällen med lite plugg, I hope! 

Nu känns det bra, imorgon kommer jag snooza så länge det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0