Fräschis

Har precis duschat av mig, kom knappt hem från Elin imorse pga all jävla snö. Men nu sitter jag i alla fall här och luktar passionsfrukt och har håret i en tuff turban. Emelie och jag kollar på tv, försöker få henne att laga någon god mat, dock går det inget bra alls. Funderar samtidigt på hur jag skall göra ikväll, röjj eller hemmamys? Idag känns det faktiskt som ett svårt val, jag vet att vi har sagt att vi ska fira My hela veckan, men idag känner jag verkligen bara för att vara hemma. Det återstår väl att se vad vi bestämmer oss för, nu ska jag muntra upp pluttsystern.

My blev förresten glad för presenterna, jag gjorde alltså bra ifrån mig med födelsedags-shoppandet iår, finally! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0