Besatt!

Sitter och letar resor för sjuttioelfte gången, tror jag har hittat den ultimata nu! Eller i alla fall den som ligger i vår prisklass och inte ser helt scabby ut. Just nu lutar det väl åt all inclusive i Alanya, låter helt okej om ni frågar bonne-Erica. Ska bara övertyga mina kompanjoner om att mitt förslag är bäst, dock tror jag redan att jag och My sitter i samma båt so far! 

Sen vi kom på idén med att åka utomlands i sommar, har jag varit helt galet besatt av destination.se. Kan inte med ord beskriva hur många besökssiffror jag gett dem. Nu längtar jag bara tills vi kan boka och äntligen få dra iväg! 

Imorgon blir det lillstaden med Anna, Elin och eventuellt My. :)


tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0