Alive again.

Åh, äntligen är min mobil tillbaka, eller i alla fall numret. Äntligen lever jag igen, äntligen kan jag leva ett socialt liv och kontakta folk. Tack comviq, trots att det tog typ 3 veckor. Men nu vet ni i alla fall att man kan nå mig på det gamla numret och bli inte ledsna om jag frågar vem du är, har nämligen en nollställd telefonbok för tillfället. 

Igår tog jag förresten en sväng till Borås med Elin, shoppade upp studiebidraget som i i alla fall fick finnas till i 3 dagar. Nya träningsshorts, myströja, present och underkläder inhandlades. Dessutom lensade vi Ticnet på resekataloger och varvade läsning med "hipp hipp hora" hela måndagskvällen. :)

Kommentarer
Postat av: Magnus Hedberg

Hej, tråkigt att du fick vänta så länge på ditt simkort det ska inte ta så lång tid. Kontakta mig på mailen om du vill så kan vi kolla varför det tog så lång tid. Ha en bra dag. Magnus Hedberg / Comviq

2011-01-05 @ 12:22:02
URL: http://https://www.comviq.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0