Jag älskar dig gumman!

Just nu läser ni ord skrivet av en ledsen tjej. Ingen eller inget kan få mig glad nu. Har förlorat våran underbara lilla älsklings Alva, det känns som att hon fortfarande är den lilla jobbiga tjejen som aldig låter en vara. Vill inte inse att jag aldrig mer kommer få träffa henne, att jag inte har gjort det sedan jul. Hur kan jag ha varit så otroligt taskig och inte hälsat på? Saknar henne redan, när hon trippade runt i sin skinnjacka och sina nya skor. Vem ska ha på sig dem nu? Vem ska stå och skälla på mig varje morgon när jag är hos mormor, vem ska sova bredvid mig och vara jobbig varje natt? Vem skall jag tvingas gå ut med tidigt på morgonen och sent på kvällen? Lilla hjärtat, du var så himla underbar! Ingen dvärgpinscher kan någonsin ersätta dig, jag kommer aldrig glömma dig. Även om jag vet att du var sjuk och har det bättre nu, vill jag ha dig tillbaka mer än något annat! Även om jag redan har gråtit flera liter, vet jag att jag kommer fortsätta göra det ett bra tag till.

Jag saknar och älskar dig Alva, förlåt att jag inte varit hos dig mer! :(<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0