Morgonlyx.

Har precis ätit min nya favorit, äggröra med strimlad skinka. Till det sänkte jag ett glas tropisk juice och sitter nu med en Kinder Bueno. Tyckte jag hade förtjänat lite morgonlyx med god mat och sovmorgon, dock vet jag inte riktigt varför. :) Får se om jag hinner packa lite innan jag drar mig mot jobbet med, måste även hinna städa av rummet och verkligen verkligen ladda min mp3. Jag sätter mig INTE på ett tåg 07.06 utan musik, även om jag kommer sova den mesta delen av tiden. :)

Nej ni, nu måste jag sätta fart om jag ens ska hinna med något av det jag räknade upp, taxin går 13:30! Hörs ikväll!

Om Anna läser det här, Zoey har nu lekt ner 13 stycken marschmallows! Jag tänker INTE städa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0