Bara glöm det (:

Sitter och väntar på Elin nu, har redan hunnit göra negerbollssmet och äta upp den, trots att jag inte ens har varit hemma i en timma. Skulle köra hem från bussen förut, det gick ganska dåligt, dock bättre när jag fick chansen att öva själv här hemma. Antar att jag inte är den enda som kör bättre själv, det går bajsdåligt när någon kompis är med, i alla fall för mig. Jag har kommit på att man ska glömma av det som går åt helvete och få nästa gång till en bättre. Det har inte funkat hittills, så jag börjar med det nu! Men som jag sa, jag inväntar Elin för att hitta på något kul innan det är dags för idol. Som vanligt är det bara kul att se på alla auditions. Vi får väl se vad vi hittar på innan, våran fantasi brukar dö ibland. 

Kanske ska baka? Det är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0