Remember me.

Har lyckats kolla färdigt på den rackarns filmen nu, tog mig typ 3 dagar! Alla har ju snackat om den, så jag kände att det var dags att avgöra den saken själv. I början var den galet seg, var nästan nära på att stänga av den och floppa iväg den mot papperskorgen. Dock kämpade jag mig igenom hela och grät precis som alla andra i slutet. Man är ganska hjälplös dom sista 10 minutrarna och jag tror inte någon kan hålla tårarna tillbaka. I alla fall var den godkänd, om man skall avgöra det från själva helheten. Ni kan själva kolla på trailern här nere, om ni inte redan sett filmen. :)





Resten av kvällen skall spenderas framför tv:n med mammsi och pappsi, duschen är redan avklarad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0