Liselotte!

Jag och Cassandra pluggade järnet i skolan idag, skickade in fetinguppgiften och kände en stor lättnad. Just i den stunden var jag ångestlös, tills jag kom ihåg Liselotte. (LISELOTTE!!!!) För att må bättre käkade jag thai med Jeffie, sen fortsatte vi mot Espresso house och drack chai latte.

Vid 1 hämtade Emelie mig, så fixade vi lite i deras lägenhet, mysigt hade vi. Därefter fortsatte färden mot Göteborg och min andra körv till syster. Anna och jag käkade thai och även vi hade mysigt. :)

Nu är jag hemma, dricker te och äter godis med resten av familjen. Imorgon bygger vi på ångesten... (LISELOTTE!)

För övrig så fyller mitt hjärta år idag, stor blir han! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0