Inte som alla andra.

Sitter och skriver en äcklig romananalys i svenskan, har snart kämpat mig igenom hälften av frågorna med gråten i halsen. Igår blev det inte så mycket gjort, eftersom vi var i Göteborg på dagen och hade krätfskiva på kvällen. Idag har jag däremot tvingat mig själv till det här, eftersom jag imorgon inte vill sitta ännu mer i skiten. Istället hade jag planerat att simma med Bea, sen träffa hjärtat. Vi på Nti är ju lediga imorgon, så det tänkte jag fira med att undvika studerandet. Vi får väl se hur det går med dem planerna, inget verkar gå mig väg den här veckan...


Nu ska jag i alla fall fortsätt med äcklet, vi ses på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0