ATT jag är glad!

Nu är det dags att bita i äpplet och avslöja att jag faktiskt var på arbetsintervju i tisdags. Vissa av er vet redan, resten bryr sig säkert inte, men för mig är det en stor grej! Just då kändes det sådär, jag fick inte riktigt intrycket av att dom såg mig som intressant. Sen idag gick jag och Cassandra och pratade om hur dåligt jag tyckte det hade gått. Just då ringer det på min mobil, det var ett hemnummer från Bollebygd, ett samtal jag missade.. Jag fick panik och lånade Cassandras mobil för att desperat ringa tillbaka. Helt oväntat och från ingenstans hade dom faktiskt ringt, dem vill se mig provjobba! Helt galet och underbart är det!

Som det ser ut nu jobbar jag på Halloween, sweet!
Som grädden på mosen köpte en bästis choklad till mig idag, det är sånt jag får ångest över, men ändå uppskattar, tack! :)


Man får chockas, men idag är jag GLAD!

Kommentarer
Postat av: :)

var ska du jobba? :)

2010-10-18 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0