Tänk om...

Ja, tänk om jag skulle få för mig att slänga en blick åt skolböckernas håll. Tänk om jag faktiskt skulle engagera mig i layout och marknadsföring. Men detta är ju bara "tänk om", istället har jag fullt upp med att planera min vecka. På onsdag har det dykt upp en rackarns massa. Antingen åker jag till Svenljunga, eller så firar jag min mammas födelsedag, eller så går jag på föräldramöte, eller så har jag bastukväll men fina tjejer. Det enda som är spikat är tandregleringen, kul, japp. Jag har även två saker som krockar på fredag, ledarutbildning och filmkväll? 

Denna veckan kommer bli svår som ni kanske märker. Det lutar åt Göteborg imorgon, fira mamma på onsdag, åka till Simon på torsdag och sen försöka kombinera ledarutbildningen och filmkvällen på fredag. Fritiden försvan, what a pity!

Ska ändå försöka med marknadsföringen nu, puss! :)

Allt blir så mycket roligare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0