Så kan det gå.

Fick en bra/dålig uppväckning idag, la mig ungefär två inatt för att jag förväntade mig en galet lång sovmorgon. Dock börjar det vibrera i mobilen vid 07:55 och Erica blir ganska chockad. "Vem f*n ringer vid den här tiden på en söndag?" Det visade sig att Erica skulle till jobbet snabbare än en kolmask bajsar. Kändes soft på morgonen tills jag sliceade av halva tummen (yes, jag överdrev lite där), sen på eftermiddagen var det ganska stressigt. Slutade lite efter två och vandrade upp mot byn för att inhandla rosor till mina underbara föräldrar, samt hälsa på min syster på jobbet. Blev till att vara flytthjälp under kvällen, sen hem och överlämna rosa rosor till lyckliga vuxna! :)

Nu sitter jag och väntar på den hemmagjorda pizzan, sen saknar jag faktiskt skolan lite med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0