Minst sagt hektiskt!

Har äntligen landat i min älskade soffa, det har minst sagt varit en hektisk dag. Trots min softa sovmorgon, är jag helt slutkörd nu. Efter frukosten bakade jag, sen skulle vi ju bada. Det var galet packat i badhuset, kö till ALLT verkligen! Vi tröttnade efter en timma och hängde i Knalleland tills benen inte orkade med. Kom hem runt halv och åt en efterlängtad flygande Jakob. Hann även flänga i mig lite godis innan kusinerna och Daniel hämtade mig. Var borta hos dom nu på kvällen, blev Uno-spelande och tv-tittande. Smsade pappsi när jag skulle hem, eftersom jag är GANSKA mörkrädd. Nu har jag lyckats plöja mig igenom det sista i godispåsen och ska snart dra mig uppåt. 

Kallt täcke och en mysig kudde väntar! :)

Jag tycker inlägg utan bilder är tråkiga, sen älskar jag mina systrar väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

GAAH, vad i helvette är det där för osmickrande bild på mig som just förevigats i universums historia?!?!?

2010-11-06 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0