min solstråle.

I mitt liv har jag en person som kan få mig både glad och ledsen. En person som jag värderar högt och absolut inte vill förlora. När jag upplever mina värsta dagar någonsin, finns du alltid där och behöver bara öppna munnen för att jag skall le igen. Allt du säger har en sådan sjuk inverkan på mig, att du är charmig är bara en liten del av allt som jag uppskattar hos dig. Den enda personen som svävar runt  mina tankar dygnet runt är du, den enda som håller mitt hjärta så hårt som nu, är du. Tack för att du finns i mitt liv och för att du valde just mig, jag tycker verkligen om dig pojken!

Karl Simon Jonasson, du är min alldeles egna lilla solstråle! 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0