Ingen pinsam tystnad minsann.

Sitter hemma med frostiga fötter, kom hem för en stund sen och flängde i mig en avokado. Har varit hos My och kollat på film nu under kvällen, innan dess fikade vi och gick runt och myste i affärer. Har finally fixat födelsedagspresent till pappa och dessutom börjat betala tillbaka mamma sedan Spanien (pinsamt sent!) Ångesten över julklapparna har börjat släppa nu, även om det fortfarande är tajt med ekonomin. Kanske var det för att jag fick återse min underbara My igen. Vi kom fram till att vi inte umgåtts sen i somras när jag bodde hos henne. Det är galet lång tid, så ni kan ju räkna ut med arslet att det inte blev en tyst stund. Kändes bra att lätta på agretionerna (vet inte hur det stavas) ångesten, problemen, planerna och hemligheterna. Jag har saknat dig!

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0