Städning-->Oroligheter!

Vaknade 10 idag, somnade dock om till 12, vilket var helt underbart! Det finns inget bättre än en säng på en söndag!

Har städat och sånt idag, rummet börjar bli ganska nice, så kommer bli helt loveli glad när jag är klar. Var borta från mobilen någon timma förut, det resulterade i 13 missade samtal och sms utöver det. Alex var orolig att något hade hänt så han, Gabbeh och Jeff hade ringt ett antal gånger. Det slutade med att Michael hittade mig på msn och sen tonade hela händelsen ner sig när dom fick veta att jag levde. Ni är söta som bryr er och det är därför jag tycker om er!

Dags för slutfinish i rummet, ciao!


Kommentarer
Postat av: Gabbeh

Vi bryr oss. <3

2010-03-14 @ 19:44:13
URL: http://sexinfected.blogspot.com
Postat av: sandra larsson hp1a

dom hörde av sig till mig också ;)

2010-03-16 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0