Oboy, musik och lycka.

Sitter med en fet kopp oboy bredvid mig, samtidigt lyssnar jag på Simon & Garfunkel – The Sound Of Silence. Blev kär i låten direkt, sen dess har den spelats på repeat! Jag lovar att spotify säkert hatar mig nu och raderar låten inom 24timmar! ^^

Iaf, idag blev det ingen tand mindre, tiden blev inställd och istället drar jag första på torsdag. Blev lite sådär sur när man kom till skolan och är lycklig för att man äntligen kommer igång med tandställnings-proceduren, , sen sms:ar mamma och säger att jag inte ska dit. Kul, eller hur?! humöret vägdes dock upp när idrotten blev inställd och man fick åka hem. Somnade på soffan med Emelie i ngn timma, sen blev det magträning och dusch, innan jag hamnade här då. :)

Imorgon ska jag inhandla en av Elins presenter I think, sen får jag se om jag hinner träffa baby en stund. Har planerat helgen nu förresten, det är min höjdpunkt under hela veckan, eller ja, iaf när jag planerar ngt bra. På fredag blir det fest i Hindås, sen på lördag ska jag och My har världens mysigaste dag! Mer info om den kommer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0