Instängd i en låda?

Elin och Camilla sov här igår, snackade och kollade film. Blev en mysig lördag, helnöjd faktiskt! Camilla åkte hem relativt tidigt idag, så jag och Elin hamnade på en madrass framför Alice i underlandet. Bra film actually, rekomenderar den ganska starkt för er som inte har sett den. Annars idag har jag städat undan all skit sen igår/inatt, bakat och gått en promenad med Emelie. Nu stundar duschen, sen sängen med musik tills Emelie kommer hem igen.

Är en ganska dålig dag idag, är asnere och känner inte för någonting. Negativ till alla förslag och känns som jag kan börja gråta när som helst. Fyller år imorgon med, är inte alls på för det, känns ganska tråkigt förtillfället. Men jag antar att det bara känns så idag, precis som med allt annat.

X

Kommentarer
Postat av: My

puss på dig!

2010-03-21 @ 18:30:18
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0