Hamna ALDRIG inne på kontoret!

Praktik idag med, känns asbra nu när man känner dom flesta och kan gå runt och skämta/driva med dom. Precis innan jag skulle på lunch hamnade jag inne på kontoret, skulle tydligen kopiera typ en miljard papper. Men tur som jag har såg jag Samuel utanför butiken och vi kilade iväg på lunch. När jag kom tillbaka var det bara att dra sig in mot kontoret för att fortsätta kopiera. Fick en asfe mapp med säkert hundratals papper och då tänkte jag "hur fan ska jag hinna detta?", sen kom Persson med fyra likadana mappar TILL! Shit alltså, inte lite ont man fick i fötterna efter att ha stått där ett bra tag. Efter det blev det lite datorarbete och sen springa runt lite i butiken för att hjälpa till med diverse skit. Helt okej dag ändå, men imorgon ska jag INTE erbjuda mig till att hjälpa till inne på kontoret!!

Efter jobbet hämtade pappa  mig och sen här hemma blev det till att skriva lite om praktien och sen har vi ätit sjukt mycket som vanligt. Inte undra på att illamåenden alltid kommer krypande såhär på kvällskvisten..

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0