Emelie gästbloggar

Jag frågade Erica om vi inte kunde blogga i varandras bloggar någon gång. Jag tror att hon tyckte att det var en ganska bra idé, jag hoppas det i alla fall:)

Jag tänkte föreslå att vi kunde skriva om vårt bästa minne tillsammans. Jag tyckte det var en jättebra idé. Men jag kunde verkligen inte komma på vilket minne jag skulle ta då. Det blev så himla svårt. Erica är ju världens bästa lillasyster alla dagar.

Alla sommrar, julaftonar, myskvällar, biobesök, shoppingrundor, bilfärder och födelsedagar med henne fyller en del i ett stort minne som vi har tillsammans. Just nu, när jag sitter här, Erica sitter bredvid mig i soffan, så bygger vi ännu mer på vårt minne. Jag kan inte säga att en julafton när vi var små är det bästa vi gjort ihop....då glömmer man bort det som är nu, nu när vi sitter här och äter Noblesse ihop. Det är när allt är som vanligt som syskonkärlek är som bäst! Det är när vi lånar varandras mjukisbyxor, bakar negerbollar ihop eller sitter hemma på lördagskvällarna och kollar på film som jag älskar henne som mest. Jag har verkligen världens finaste lillasyster! Vi brukar sitta och sjunga jättehögt i bilen när hon åker med mig, hon brukar vara DJ. Ibland brukar vi sitta här hemma och kolla på Disney Channel, vara invirade i två filtar och äta negerbollssmet med skedar. Det är sånna saker som jag minns mer än allt annat som jag kanske borde minnas mer. Jag brukar göra frukost på sängen till henne och hon brukar överraskningsstäda mitt rum...

Jag skulle bara skriva om att jag inte kunde bestämma vilket minne jag egentligen skulle skriva om. Det krävs många ord för att förklara varför alla dagar med Erica är en del i världens bästa minne.

Jag älskar dig!

Puss & Kram
Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0