Världens bästa!

Inatt rullade studiebidraget in, det välkomnades med shopping hela dagen! Jag räknade ut att jag hade ca 900 att spendera, för att budgeten till Spanien skulle gå ihop. Vi åkte över till Kalmar efter frukosten och hittade ett asnice nytt shoppingcenter. Jag fastnade ca en halvtimme i varje butik och fick med mig en handelskasse från nästan alla. Då var jag helt galen, med det blev ännu värre när vi hittade världens bästa butik! Jag total älskar Newyorker, det är världens jävla bästa affär! Men sina två våningar av billiga och skitsnygga kläder var jag helt lost. Jag var som ett borttappat barn, gick runt helt wasted överallt. Ryckte i allting och fick rensa bort typ 20 plagg innan jag gick till kassan. Jag lovade mig själv att inte köpa något, övervägde till och med att lämna kortet i bilen. Så länge höll det...


Det som blev inhandlat var ett par flip-flops, 2 linnen, en bikini, en tunika och ett par cykelbyxor (HA-HA) Bilder finns, dock lite halvkassa, var stressad..









Vi bjuder på den, i alla fall jag, har inte frågat Emelie...

Söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0