Vad hände igår?

Den här helgen har gått galet snabbt, jag kommer inte ens ihåg vad jag har gjort knappt. Vi har ätit glass och haft diverse sleepovers, det är det jag kommer ihåg. Antingen är jag senil, eller så orkar jag helt enkelt inte tänka tillbaka. Det lutar åt den sista punkten, japp!
Förtillfället är jag förvirrad av 3 anledningar.
1. Anna, min älskade syster, försvinner allt mer. Först flyttar hon, skaffar sambo och gör lumpen. Sen helt plötslig är hon förlovad. Jag är asglad för din skull och det vet du, men jag saknar dig!
2. Jag har inga pengar på min mobil, vilket menas med att jag är helt borta. Jag hade hellre tappat den och vetat att jag verkligen inte kunde kontakta någon, än att se den ligga där framför mig och bara vara tömd på pengar. Det frestar så mycket mer när jag ser den..
3. Jag är hungrig på mat, Mikael och jag har levt på glass, hamburgare och godis idag. Jag behöver köttköttkött!

Imorgon ska jag jobba, skönt med sysselsättning och pengar, tråkigt med den fina veckan som väntar när det gäller vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0