The good old days.

Just nu sitter jag och lyssnar på MCR, man riktigt känner nostalgin. Det var då man var liten och oskyldig, miss those days. Haha, nej, nu låter det som om jag vore någon kriminell jävel och det ska jag inte lura i någon. Men iaf, ibland är det redigt gött att dra på lite My Chemical Romance och Paramore, bara för att liksom.


I skolan idag hade vi HLR, så vi slutade någongång mellan halv 11 och 11. Sen begav jag mig till Bollebygd för att boka tid på Vårdcentralen. Då hann man även med en cola och cheesecake med Bea och Rasmus. Sen hittade man Emelie som köpte glass och n-godis till en, ibland är livet gött änna!


Men iaf, imorgon har vi prov om ekonomi/budget och sån skit. Har läst kapitlet 2 gånger nu, men allt liksom bara blåser bort så fort jag läser det. Har läst samma rader tusen gånger nu, men inget fastnar. Jag antar att det är så det är när man är helt ointresserad av ämnet. Förutom att plugga har jag cyklat, duschat och precis ätit kvällsmat.


Efter att ha försovit mig och missat bussen idag blir det till att sova tidigt. Btw, min nya kärlek tillägnas löpartights! Man får så jeavla heta ben i dom, jag har bestämt mig för att införskaffa ett par när jag har råd. :)

Kommentarer
Postat av: My

sv; jaah,!! asstora!

2010-06-01 @ 21:11:22
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0