Så jävla bra!

Det känns som att jag inte har gjort ett piss idag, men egentligen har jag hunnit med sjukt mycket redan och klockan är bara 5. Först tog jag en rejäl sovmorgon, sen har jag och Memmz bakat hela förmiddagen. För en stund sedan kom jag hem, åkte med Emelie till Olsfors och sprang hem. Eller ja, sprang i alla fall 4150m, alltså över 4km! Så jävla duktigt av mig, för ca 2 veckor sen orkade jag inte ens 2km. Ni får gärna tycka att jag är lousy, men det rör mig inte i ryggen, because I rock! Det ni dock gärna får klaga på är att jag blandar engelska och svenska hela tiden. Vet inte själv varför jag håller på med det, men antagligen för att orden passar bra in i meningarna och för att jag ÄLSKAAR engelska!
Lite bilder på bakverken? Ja tack!

Kladdkaka!
Nöttoppar!
Äppel/kanel/hasselnöts muffins!
Kakor med äppelmos!
Färdig kladdkaka!
Om ni undrar har jag inte bakat allt själv, Emelie står för det som innehåller äpple. Blir en bild på mina långa snygga, nysprungna ben med innan jag kör ner till min sötis i Olsfors! Imorgon blir det jobbjobbjobb!

Och nej, Emelie har inte städat sitt rum eller putsat spegeln. ;)

Kommentarer
Postat av: bea

Åhh jag avundas dig!

2010-06-14 @ 21:17:20
URL: http://beatricelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0