Precis som det skall vara!

Snart är den första "riktiga" dagen här på Öland avklarad. Den har varit precis som den skall, mycket bättre än förväntat! Vi började med en cykeltur på morgonen för att köpa nybakade frallor och jordgubbar. Sen under dagen har vi solat, badat i havet och ätit massa jordgubbar, glass och grillad mat. Nu väntar jag bara på snacksen som skall försätta min mage på partajhumör!

Just nu kollar jag igenom dom hittills, 400 tagna bilderna här på Öland, har några kvar att plöja igenom. Nere kommer några bilder för att beskriva hur jävla skönt vi har det!
Våran familj älskar bil-bilder...
(L)
Haveet!
(L)
Nu blir det godis och filtar i förtältet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fina ni är! Saknar öland när jag ser bilderna, spela lite minigolf för mig med :D

2010-06-30 @ 11:19:01
URL: http://www.exfoliera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0