På en Ö!

För er som inte vet, befinner jag mig på en Ö 5 timmar från vår gula villa där hemma. Stället kallas Möllstorps Camping och ligger precis vid Ölandsbron! Vi kom hit ganska sent igår efter att jag avklarat min sista dag på jobbet. Det var inte snyftkalas, men jag saknade dom så fort jag lämnat lokalen. Jag fick toblerone istället för en blomma, dom tänkte precis som jag, att det behövdes färdmat mer än ett "Pengaträd". Hittills har jag inte sett någon kille som ser bra ut, campingen är ganska öde faktiskt. Den enda som är ett alternativ är han som jobbar vid incheckningen, dock behöver jag inte något ragg förtillfället. :)

Nu ska vi ut och sola lite, sen ska jag och Emelie ta våran rosa-kärringcykel in till Färjestaden (Ölands köpcentrum) och shoppa flipflops. Det är när man sitter på en pakethållare, tillhörande en rosa cykel, som man vet att det är sommar. Iaf när man medhavar nyinköpta frukostfrallor och jordgubbar!
Systrar i en Saab på en Ölandsbro!

Kommentarer
Postat av: My

med Puhs bur :D

2010-06-29 @ 11:58:28
URL: http://myjozefina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0