Helt insane!

Nu kan det hända att jag har varit lite borta ett tag, det beror för det mesta på studenter. Som ni vet har min syster klarat det utan problem, så även min kusin. Henne firade vi i torsdags i Småland. Ett utspring, asgod mat och tre tårtor senare kollade jag och mina systrar på hälsoresan under ett mystäcke. Igår blev det en seg bilfärd hemåt, sen ut i Borås med My och Elin på kvällen. Träffade män med konstiga namn, män som åkt från feta Göteborg till Borås för att festa (Varför liksom?!), aspackade studenter, födelsedagsbarn, m.m. Det mest galna var nog på bussen hem då vi hittade en man som tidigare bott i Gesebol, typ 1km från min dörr! Och han var snygg som fan också, hur kunde jag missa det?! Iaf, nu kommer lite bilder sen i torsdags! :)


Sara efter utspringet! :)
Sara Jr!
Gullparet Sara och Elias!
Sara, Emelie och Anna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0