Funhouse!

Jag vet att jag pratar om mitt jobb varje dag, men ska bara säga en snabb sak idag. Det är så sjukt mysigt att sitta ute i solen, dricka kaffe 4 gånger om dagen, prata med pensionärer och köra rullstol. Finns inget roligare dessa dagar! Idag stekte vi ute i solen och fikade med sockerkaka ett flertal gånger.

I morse va jag en fighter och var i Borås klockan 7.  Skulle spänna tandställningen och byta färg på los gummibandos (HA-HA). Nu sitter jag i soffan och bländar familjen med värkande tänder med lysande turkosa gummiband.
Åkte direkt till jobbet efter tandläkaren, sen missade jag bussen och hann knappt cykla min mil när jag kom hem! (pjuhh) Har precis duschat och ätit, imorgon blir det MUCKFEEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0