Färgskaparglädje.

Jobbet var lika soft som igår, nästan bättre nu när jag tänker efter. Tappade dock bort mitt gäng ett tag och hittade dom uppe vid biblioteket, strange!? Badade med dom bästa förut (-My), det var fortfarande svinkallt, men gött! Imorgon ska jag tvingas åka med halv 7 bussen till Borås för att spänna tandställningen. Detta innebär 2 saker. Jag kommer få gå upp typ 5 och jag kommer få en ny kul färg på tandställning för att göra livet ännu lite roligare. Ska be dom på Tandregleringen stressa så jag hinner med bussen till jobbet!

Dags att packa ur diskmaskinen och leta upp heltäckande kläder till jöbbet!

Karin tyckte jag hade fin blus idag (skrattar inombords och ler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0