Dizzy...

Sitter i soffan och är sketdö! Börjar känna av att jag är för ung för att jobba. Även om vi inte gör så mycket är jag helt slut när jag kommer hem.
Vi skulle grilla på Almenäs idag, träffa folk och ha allmänt mysigt. Redan på bussen in somnade jag och sen när vi kom in orkade ingen annan heller, så vi hamnade på McD och Orion istället. Tog bussen och upplevde en cykeltur innan jag kom hem. Är yr och hungrig nu, känner att jag måste dricka mer på dagarna. 2 liter vatten per dag har aldrig nått min mun, istället dricker jag 2 koppar kaffe och somnar för sent.
Nedanför ser ni hur jag känner mig. Som en ihopkrömpen böbbla typ!


Imorgon har jag planerat in socialt umgänge.

Kommentarer
Postat av: :$

<3

2010-06-22 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0