Det går över.

När jag vaknade tänkte jag "Yes, jag lever!", vi kollade på The Ring igår och dom som känner mig vet att jag blir bajsrädd av skräckisar. Efter frukosten packade jag och städade rummet, sen tvingades jag till att tvätta Emelies bil. Den såg förjävlig ut, vilket drog ner mitt humör på botten! När jag väl sitter där och pillar bort ingrodda flugor ur lacken med mina naglar, kommer pappa ut och säger "Åh, vad bra, då tar du min med sen!". Just i den sekunden börjar Erica gråta, säga vad man vill, men när jag är riktigt jävla förbannad gör jag det! Från att verkligen inte vilja tvätta 1 bil, tvingas jag till att tvätta 2 jävla helvetes bilar, GRATIS! Jag grät mig igenom hela proceduren och när det väl var över mådde jag bra igen. Jag var klar, nöjd och sket i hur många flugor det satt kvar!

Nu har jag solat en stund, det som står kvar på schemat är en cykeltur till Olsfors, en dusch och sen slutligen packa det sista! Nästa inlägg kommer från en Ö!



Bilden är sen midsommar, Pontus var onykter och skapade en suddig bild.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Klaga nu inte på min bild! :D

2010-07-11 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0