100% lycklig!

Igår hade vi mys på dagen med massa mat och tårta, sen drog vi vidare till Gånghester. Där sög det ganska rejält, så det slutade med att vi hamnade uppe på Höga bland vuxna och knott. Innan jag och Camilla somnade hos My, lagade vi asgod mat, bestående av grillchips, köttbullar och dipp! Det enda roliga igår var snubbarna som försökte få med oss till Varberg, dom var helt underbara och lyckades nästan!
Nedanför ser ni min midsommar-outfit, ganska svart och booring.

Men nu till själva körsbäret på glassen, dagens händelser! Jag vaknade hos My klockan 8, sen blev jag hämtad och därefter följde den mysigaste dagen på sjukt länge! Jag, Emelie, Carl-Johan och Henrik har spelat Kubb, Croquet, solat och ätit tårta. Dem självklara sakerna som en perfekt sommardag skall innehålla. Sen bytte vi ut C-J mot Anna och gick till sjön och solade och badade. Nu på kvällen har vi spelat mer kubb, hoppat studsmatta, ätit asgod sallad med kräftstjärtar, avokado och mango, dessutom har vi spelat M.I.G, där jag lyckades med att inte komma sist!
När man tänker på allt vi gjort och med vilka personer, inser man hur perfekt allt klaffar!

Nu kommer lite bilder.

Tårtan!
My, Anna, Emelie, Carl-Johan, Henrik och Camilla!
Emelie, Henrik och Carl-Johan!
Henrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0