Pinsamt.

Befinner mig inte längre i Bollebygd, Anna hämtade mig lite innan 1, så nu är vi hemma och steker i glada Gesebol! När jag hoppade in i bilen utan för Hp hade Anna laddat upp med glass, Monster och godis! Vi har väntat bajslänge på Emelie nu, vi vill bada! Egentligen har vi inga planer såhär på dagen, förutom sol och bad, men dock ikväll står grillfest på schemat. Det kommer bli toppen!
Har spenderat dom senaste dagarna hos My ju, det har varit helt underbart. Att finally få umgås hela tiden och bara göra vad man vill! Eventuellt ska jag bo hos henne ett tag nu när hennes föräldrar reser bort. Det kommer bli mysigt om något! :)
Igår var vi hos Kv på kvällen, My hade askul, jag och Camilla satt i ett hörn och hade bajstråkigt! Pinsamt att folk pekar på en och säger att man är tråkigt, dock vårat eget fel. Vi gjorde ingen större insats för att verka roliga ens. Men NÄSTA GÅÅNG!   Som sagt, det blir vad man gör det till! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0