Lite sent.

Hann inte blogga igår, blev så mycket där på slutet, så jag hann inte riktigt innan jag somnade. Tänkte köra igenom gårdagens schema lite snabbt nu istället och skriva om dagens händelser i nästa inlägg.
Vi hade bestämt att det skulle vara stekar dag igår och det blev det med. Sol och bad vid havet hela dagen! Senare på kvällen blev det en efterlängtad minigolf-tur med hela familjen. Jag förlorade som vanligt, med det är liksom en tradition och alla vet redan att jag kommer göra det, så det är ingen vidare big deal. :) På kvällen blev det mys med grillspett och yatzy! Det blev en bra dag, som alla andra!
(Har jag förresten sagt att vi i fredags impuls köpte 1,2kg godis och åt upp det på en kväll?)
Captain Morgan!
Nice shoes!
Mitt "Röjja-i-Spanien"-linne!
Söt-pappa och Söt-Emelie!
Det här var alltså INTE ett inlägg om idag, utan om igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0