13:53

Mamma hämtade mig hos Elin för en stund sen, nu sitter jag och funderar på om jag skall baka kladdkaka eller kladdmuffins. (Svårt val!) Jag vaknade 7 imorse och tänkte gå upp, hell no tänkte jag 2 sekunder senare när jag visste vad klockan var. Idag ska jag och mamma packa om husvagnen och fixa med den, men vi avvaktar en stund och hoppas på att vädret ska suga lite mindre.. 
Vädret sög igår med, så kvällen var ganska lame om man sammanfattar den. Folket var det enda underbara! Fick förresten min födelsedags present av Elin igår, lägger upp en bild på den senare när jag har mer tid. Nu bestämde jag mig för att det blev kladdkaka! Btw, kanske måste börja ragga resväska snart, typ aldrig ägt någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0