100% helgmys!

Igår åkte jag, Anna och Emelie till Stenungsund. Vi kollade på solnedgången, åt asgod mat och massa snacks, fotade lite, mööös i soffan framför tvn och umgicks med folk. Idag var det meningen att vi skulle åka wakeboard, vattenskidor och sånt, dock möttes vi av pissregn. Envisa som vi är klädde vi på oss allt vi hade med oss och tog oss ner till havet för att iaf fiska krabbor. Sjukt längesedan jag gjorde den, iaf ett år sedan. Vi hann även med att baka lite och spela yatzy innan bilen for hem mot Gesebol igen. Under det dygnet vi var borta hann vi flänga i oss 3 B&J's, dock hade jag lätt fått i mig 100% mer!
Nu sitter vi och väntar på kantarellpaj och glasstårta, jag förväntar mig mys ikväll med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0