Ledig dag!

När jag satt på bussen och nästan var i Borås ringde Hanna. Gun-Marie var sjuk, så lektionen blev inställd och vi fick ledigt. Kul, när man har pallrat sig upp vid kvart i 9!! Men iaf, i Borås gick jag och åt, Gabbeh och Samuel tänkte likadant, så blev lunch med dom. Sen mötte jag upp Elin och så henkade hon mig till gymmet (snygg-Mikael jobabde idag!). Efter det köpte vi presenter till My, blev nog ganska bra presenter ändå. :)

Tog bussen till Bgd och kollade på Wall-E medans vi väntade på pappa och sen åkte vi hem till mig en stund. Nu Försöker jag återuppta turismen, går åt hel*ete idag med...

Nu ska jag göra oboy och hämta lypsyl, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0