I skolan...

Är sjukt seg idag, har ingen ork till något, utan det enda jag vill är att åka hem och sova. Satt med My på bussen imorses, hon läste sitt tal och sen orkade vi inte säga något mer. Bådas ögon var typ halvt stängda och ingen orkade röra munnen för att prata. Inland älskar jag att inte vara trött själv, för då slipper jag prata så mycket..

Just nu har vi Småföretagande A, är klar med uppgifterna, så driver runt lite och läser bloggar etc. Innan vi drar på lunch, ville jag bara tacka för kommentarerna om mitt hår, inte så många negativa hitills iaf. Förutom inom familjen då, men vad kan man förvänta sig.?

Shit, detta kommer såå bli en dålig dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0